dimanche 20 mars 2016

LÉMBRASTE?


A mesa de cadros sostiña
indiferente ás olladas curiosas
os zumes e os cafés fumegantes
instantánea doutros tempos 
cando todo era comezo
cando todo era 

As nosas olladas reconfortáronse
sentindo a calor da dozura amada
e nos espellos latexou feble
o eco dun sorriso namorado

O tempo pasado foi dicíndose
e entre as mans esvaecéuse
como gran de area
e amargo sabor de café

E reparamos nos nosos corpos
entregados xa ao decorrer das kalendas
o meu           claro          máis
sempre fora así nas nosas conversas  

E xogamos a dicir o ben
que o pasamos ao longo 
desta ausencia que se impuxo
e rimos mesmo de forma cínica
á saúde dos felices momentos

As miñas canas debuxan un volcán
apagado que impregna de 
falsa sabedoría os meus silencios

sigo sendo o mesmo
dis
falas ti máis ca min
que sigo escoitando

e pode que sexa certo
mais sería mentira
non afirmar que a medida que falabas
caía preso do meu proverbial medo
a enlouquecer
sempre enlousei as emocións 
baixo a razón 
escasa 
que aínda manteño 
a salvo de todos os meus erros

ao redor de min
nacía de novo o cárcere 
esa ollada
ese sorriso
aínda e sempre   luz e alba

no tránsito deste renacemento
pregunteiche
"lembras se me amaches?"
así
de súpeto 
encaixaches con naturalidade
o son e despois dun intre
sorriches
"acaso o necesitabas?"

Agora calaba eu
esas mesmas palabras 
repousaban no meu testamento
aquel día de outono
cando fuxín

Preguntárasme
"que é amar?"
eu explicara inocente 
que amar é necesidade
de saber
de ver
de sentir
que é amar sen necesidade 
de ser amado

Todo regresou como esa nube
que trae presaxios de días de choiva

Entón chegou e
e comezou outro tempo
que non era xa o meu   

o camareiro trouxo unha nova taza
mentres eu saúdaba e me despedía
quizais para sempre
"adeus meu amor"

os soños
  océanos de pesadelo
ou
  anacos fugaces de ti



Xabier Ron
20-marzo-2016 


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire